Een visuele trigger
aArchitectuuraNatuur&LandschapaPortrettenaActie&Sportfotografie
Verzet gedachten in een target modus
Door het gebruiken van bepaalde beeld(-en), kan men iemands gedachten in een bepaalde richting leiden. De belangrijkste vraag die je jezelf dus moet stellen is welke 'State-of-Mind' je bij jouw doelgroep wil oproepen, zodat men voor jouw product zal gaan kiezen. Wat een foto succesvol maakt, is niet altijd even eenvoudig uit te leggen. Kort gezegd, als een beeld de kijker "pakt", dan zit je goed.
Een juiste voorbereiding is het halve werk, zeker bij fotografie. Door over een aantal basiselementen vooraf goed na te denken, kan men al behoorlijk richting geven aan het eindresultaat. De fotograaf zelf, zorgt voor het sluitstuk. De juiste locatie, kleurengebruik, perspectief en zelfs effecten maken onderdeel uit van het arsenaal aan mogelijkheden. Ik ga graag de uitdaging met je aan om ook voor jou de meest krachtige foto's te creëren die ook een echte meerwaarde opleveren in jouw communicatie met je eigen doelgroep!
Het creëren of vinden van de juiste, specifiek voor jou bruikbare afbeelding hangt m.n. af van
-
de boodschap die je wilt overbrengen
-
het doel dat je nastreeft
Sportfotografie | 2017
Met enige regelmaat ben ik aanwezig bij wedstrijden van diverse teams van vv Belfeldia. De nodige foto's worden geschoten van de sportieve prestaties van de spelende teams.
Fotograaf |
De fotograaf zelf, zorgt voor het sluitstuk. De juiste locatie, kleurengebruik, perspectief en zelfs effecten maken onderdeel uit van het arsenaal aan mogelijkheden. Ik ga graag de uitdaging met je aan om ook voor jou de meest krachtige foto's te creëren die ook een echte meerwaarde opleveren in jouw communicatie met je eigen doelgroep!